Minden híresztelés ellenére

2009/10/06. - írta: Nyica

nem megyek Angliába dolgozni!
Barátnőm kérdezte a napokban, hogy csakugyan szó nélkül le akarok lépni? Az előző munkahelyemen beszélik, hogy külföldre készülök.
Aztán kitotóztuk a hír eredetét. Egy régi munkatársnővel futottam össze pár hete, ő már elvégezte ezt a sulit, ahova most járok. A vizsgákról kérdezgettem, mennyire nehéz. Mesélte, hogy valamikor volt kint egy hónapig Angliában, erre jegyeztem meg annyit, hogy munkanélküliként én is kacérkodtam a gondolattal. Többet nem is igen tudtam volna mondani, ő megint csak az a típus, aki mellett nem lehet szóhoz jutni. Vagyis hogy igen, néhány szót el lehet ejteni, ebből gyártódott az én sztorim is.
Egyébként szeretnék én menni, sokszor a világ végére is, aztán bele ér a kezem a bilibe, és felébredek.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkabarka.blog.hu/api/trackback/id/tr661431164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toronyőr)i( 2009.10.06. 14:20:00

ott amúgy is rossz az idő...

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.10.06. 20:13:24

Nehogy már itt hagyjál minket!Ott se minden fenékig tejfel.Én már csak tudom.Józsi mesélt róla.Bár kétségtelen,hogy jobban él,mint idehaza.De sokkal többet is melózik érte..

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2009.10.06. 23:26:08

@toronyőr)i(: Ez igaz, viszont a kánikulát sem szeretem.

@RUSZKIBAKA: Az biztos, hogy másutt is dolgozni kell! De egy ilyen külföldi munka olyan, mint a lottó: vagy bejön, vagy nem. Nagyon sokan visszajöttek, mert nem úgy sikerült, ahogy itt megálmodták.
süti beállítások módosítása