Elmacskásodva

2021/09/20. - írta: Nyica

Ott hagytam abba július végén, hogy tartok egy kis pihenőt, utána kifestem a vécét.  Na, ez se így lett, mert telefonált a főnök, munka van!  Igazából örültem is, mert elég jól kiköltekeztem, pedig még vannak terveim.  Akarok még venni pár dolgot a lakásba, viszont  beszereztem magamnak néhány pénzpusztító dolgot.  Vagyis macskákat.

Úgy történt, hogy megsajnáltam egy kóbor macskát, olyan sovány volt , néha adtam neki enni.  Aztán már el is várta.  Hálából befialt a kertbe.  Négyet!  Amikor nagyobbak lettek a kölykök, próbáltam gazdit keresni nekik, de a fészbuk mindig teli van  kismacskákkal.  Lehetetlen küldetés.  A macskák maradtak, és egyre többet zabáltak.  Később kettő eltűnt, de még mindig van három zabagép.  Ráadásul a szomszédok sem örülnek, hogy ideszoktattam őket.  

csipi-crop.jpg

Augusztus végén egy barátnőmnek meghalt a bátyja.  Elmondta, mennyi intézni való szakadt rá, és még a két árván maradt kutya sorsát is rendezni kell.   Na és persze mintegy véletlenül rákérdezett, nem akarnék-e egy kutyát.  Az egyik kicsi, palotapincsi keverék, lakásban jól ellenne.  A másik, egy foxi menhelyre került.  Mert azt ugye mondanom se kell, hogy lett egy kutyám, egy ütött-kopott kis palotapincsi keverék személyében.

Igazából amúgy is szerettem volna kutyust,  a menhelyről készültem kihozni egyet, de úgy látszik, a sors Csiperkét szánta nekem.  

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkabarka.blog.hu/api/trackback/id/tr8516694200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása