Égből pottyant kert

2021/07/09. - írta: Nyica

Régóta álmodozok egy kertes házról, vagy legalább is egy kertről, úgy látszik, az égiek meghallgattak.  Hirtelen váratlanul lett egy kertem.

Úgy történt a dolog, hogy az egyik földszinti lakó elköltözött, neki volt egy kis előkertje, amit az ő távozása után gyorsan fel is vert a gaz.

Néhány hónap múlva beköltözött az új lakó, egy több mint nyolcvan éves bácsika.   A bácsi bottal jár, a szemetet is mi, szomszédok visszük ki helyette,  látszott, hogy ő biztos nem fog nekiállni kapálgatni, gazolni.   Gondoltam egyet, megkérdeztem, használhatom-e a kertet.  Kigazolnám, virágokat ültetnék bele.  A bácsi nem hogy megengedte, még örült is neki.  Így aztán mindenki jól járt.  

kert.jpg

A talaj nem éppen jó minőségű, teli van kő és cserépdarabokkal, a vérehulló fecskefüvet hiába irtottam ki, mindenütt kidugja a fejét,  meg valami zöld izé is burjánzik piszokul.  Nem beszélve az ibolyáról, ami már rég nem virágzik, de terjeszkedik ész nélkül.   A gyöngyvirágokra is ráfér egy kis regulázás. Na de innen szép nyerni!

Szóval, kertem már van, még ha nem is olyan, mint amit megálmodtam.  De nem adom fel!   A piacon járva mindig veszek néhány palántát   

kert9.jpg

Kapálok, ültetek, locsolok, gyomlálok.  Harcolok a csigákkal, hangyákkal, levéltetvekkel. 

kertem.jpg

Közben imádkozok, sokáig éljen a bácsi, mindnyájunk örömére.

Fotó:saját

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkabarka.blog.hu/api/trackback/id/tr8216617068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása