Gyógyítkozási próbálkozások sokizületi gyulladásból

2022/05/19. - írta: Nyica

Lassan kezdem visszanyerni a régi önmagam.  Az ortopédiáról átirányítottak a reumatológiára. Szteroidot írtak fel fel, ami valószínűleg használ.  Vagy a rengeteg alternatív gyógymód, amit csak hallottam, vagy olvastam.   

Itt, a 21. században azt mondják, a gugli a barátom, ebben az esetben viszont nem segít.  Rákerestem, de a komoly, szavahihető weboldalak egyöntetűen jelentik ki, ennek szteroid a gyógyszere.

Persze sok weboldalon árulnak erre csodagyógyszert, porokat, kencéket, ott vannak a felhasználói vélemények is, miszerint X Mancika hetekig fel sem tudott kelni, de mióta ezt használja balettozni tanul, szép sikerekkel.    
Y Józsi dédmamája ettől a szertől rögtön kiugrott a kerekesszékből, azóta is a Mátrában bolyong, mert letért a kék túra útvonaláról.

Szóval, most az van, hogy az internet sem segít a gyógyulásban, de erre vannak a szomszédok, barátok, ismerősök, vagy akár ismeretlenek is.

Egy betegtársam a váróban azt ajánlotta, tegyek rá vöröshagymát.  Bár, ahogy elnéztem a nőt, rajta biztos nem segített, mert menni alig tudott.  Azért otthon hagymapucolás közben bedörzsöltem vele a karomat, pedig undorodok a szagától.  Úgy voltam vele, rosszabb már úgysem lesz.  Egy darabig tényleg nem fájt, de tartós javulást nem hozott.

Egyik szomszédasszonyom szerint káposztalevéllel kell borogatni.  Kipróbáltam, használt, kábé tíz percig.  Úgyse volt kedvem tetőtől talpig káposztalevélbe burkolózni.  Mert ha mindenhová teszek, ahol fáj, akkor teljesen becsomagolhattam volna magamat.

A másik szomszédasszonyom azt javasolta, egyek zellerszárat, neki bevált.  Ki nem állhatom a zeller ízét, de hetekig ettem, persze nem magában, hanem nyers céklával, almával leturmixolva. Egész finom kis eledel lett belőle, pici fahéjjal megbolondítva. Hááát, nem is tudom, akkoriban elkezdtem egy kicsit jobban  lenni. 

Még a szteroidot is leépítettem.

Nem kellett volna.  Visszaestem a kezdeti szintre.

Újra gyógyszer,közben egy volt munkatársnőm javasolta, hogy lenmaglisztet és szezámmaglisztet keverjek el egy kis vízzel, azt igyam naponta, az lassú, de biztos gyógyulás.  Ennek még nem látom eredményét, de közben még iszok zsurlóteát, szedek kollagént, C vitamint, E vitamint, mit is még? 

Ja, most éppen csak ennyi. 

 Addig, amíg valaki nem ajánl szárított kutyaszart, denevér taknyot, békaszőrt, vagy hasonló nyalánkságot, mert szerintem képes vagyok, és kipróbálom.  

Mert a fájdalom nagy úr, és ezek közül valami csak használt, mert igazából sokkal jobban vagyok, mint mikor elkezdődött.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkabarka.blog.hu/api/trackback/id/tr4217834667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása