Madarak

2013/01/20. - írta: Nyica

Sétáltunk kutyival, és bámultam a behavazott folyópartot és a Ligetet. Nem volt kedvem elővenni a fényképezőgépet. Annyira szép volt minden, képtelen lettem volna kiválasztani bármit is, ami szebb, különösebb, mint a többi. Az egészet szerettem volna egy képen, de az lehetetlen. 

Aztán a közeli téren megláttam néhány madarat a bokrokon gubbasztani.
madarak-crop.JPG


Picikéről levettem a pórázt, elkezdtem kattintgatni, de gonosz ebem, amikor látta, hogy ezek a tollcsomók kötik le a figyelmemet, rögtön közéjük rontott, és elzavarta őket.
Egyetlen bátor ki jószág szállt vissza, és kíváncsian méregetve elviselte, hogy lefényképezzem.

Címkék: tél madarak
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkabarka.blog.hu/api/trackback/id/tr325029335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása