Faállás

2009/09/14. - írta: Nyica

Teljesen váratlanul robogott be, éppen mosogattam.  Teljesen föl volt háborodva valami forgalmi esemény miatt, amiből én igazából csak annyit értettem, hogy valaki megállt az út közepén, és nem kapcsolta be a vészvillogót.  Aztán váratlanul megjegyezte, hogy kezdek bögyösödni mostanában.
- Ez miattam van, jó hatással vagyok a nőkre!
- Ez a szivacsos melltartótól van, egy számmal nagyobbat vettem. Egyébként ne ütögesd a fenekemet, mert képen rúglak.
- Hehehe nem is tudnál!
Megmutatom neki, hogy de, tudnám, ha akarnám. Megfogja a bokámat.
- Na, most el fogsz esni. Nem tudsz sokáig féllábon állni.
- De tudok! Nagyon sokáig tudok féllábon állni!
- Senki sem tud!
- Én igen!
Bemutatom neki a faállást.
- Mi van, most elkezdessz balettozni?
- Ez jóga!!!
- Jaaa, akkor most tényleg úgy akarsz maradni? Na, nekem mennem kell! - ezzel el vágtatott, és így nem derült ki, meddig tudok féllábon állni.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkabarka.blog.hu/api/trackback/id/tr21382137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.09.15. 06:01:09

Jó,hogy ilyen felhőtlen most minden körülötted..Irígyellek érte..

treen 2009.09.15. 07:35:11

Nem tudom, de nekem ez a fickó olyan gyerekesnek tűnik... :(

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2009.09.15. 08:23:41

@RUSZKIBAKA: ha nem is felhőtlen, de megpróbálom magamat túltenni a gondokon.

@treen: lehet, hogy gyerekes, és olyankor én is gyerekes leszek egy kicsit, de kell néha egy kis gyerekkor :-)

toronyőr)i( 2009.09.15. 12:35:44

Nagyon szeretem, ahogyan írsz.
Igaz, még sosem kommenteltem, de azért olvaslak.:)
Üdv délről.

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2009.09.15. 14:40:04

@toronyőr)i(: Köszönöm, ez jól esett!!!
Mindig öröm egy új kommentelő (persze a régieket is szeretem), és úgy látom, egész közelről írsz :-)

toronyőr)i( 2009.09.15. 22:00:01

Ha te mondod.:) Csak néhány hónapja költöztem ide. Mennyire vagy a szomszédban?:)
süti beállítások módosítása