Már megint Norbi!

2021/04/18. - írta: Nyica

Megszólalt, újra, sokan felhördültek, újra.  Én meg nem is értem ezt a Norbi dolgot. 

Vannak, akik szeretik.  Na ez is egy talány, mert miért?   Pedig vannak, én is ismerek egyet. 
Aki fogyni akar, vagy tornázni, rengeteg videót talál a neten, jobbnál jobbakat.   Bár, ha éppen Shobertéket választja, szíve joga, nem tudok beleszólni, sosem láttam egyet sem tőlük.   De valamit biztos tudnak, mert elég messzire jutottak.

Vannak akik utálják, de miért is?   Időnként megszólal, mond valami bődületes marhaságot, erre ráharap a nép, kap hideget, meleget, de inkább hideget.   Igazából  felsőbb szinten is mondanak ostobaságokat,  még sincs annyi felhajtás miatta.   Akinek nem tetszik, az akár figyelmen kívül is hagyhatja.   Ha azt nézzük, még sosem büntetőfékezett busz előtt, tehát nem közveszélyes.  Akkor, hol itt a probléma?

Gyűlölködés helyett nézz inkább Jane Fondát.  Nem mai csirke, de nekem nagyon bejön ez a fajta edzés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkabarka.blog.hu/api/trackback/id/tr5416505158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása