Őszi punnyadás

2021/11/13. - írta: Nyica

Amikor dolgoztam, nem nagyon néztem sorozatokat, két műszak mellett nem volt értelme.  Vagyis néztem, de olyanokat, amik különálló epizódokból álltak, mint a Helyszínelők, Doktor csont, ilyenek.  Ezeket akkor is tudtam követni, ha egy-egy részről lemaradtam. 

Most hogy nyugdíjas vagyok teljesen rákattantam a sorozatokra, találok is bőven a Netflixen.

Eleinte vígjátékokat néztem, de lassan kifogytam belőlük.  Aztán jött a Homeland, elég izgalmas, habár nem szeretem a CIA-s filmeket, a nyavalygósakat sem, ez meg nyavalygós CIA-s robbantós volt.  De legyűrtem mind a nyolc évadot.  Utána találtam rá a Feketelistára.  Az első évad teljesen megfogott, de ahogy haladok vele, egyre jobban bonyolódnak a szálak.  Lassan kezd hasonlítani egy brazil/török szappanoperára,  időnként pedig szürreálisabb mint a Cápavihar.  Úgyhogy időnként tartani kell benne egy kis szünetet.  Ilyenkor jól jön valami tingli tangli kis romantikus vígjáték. 

Hétvégén meg ott az X faktor.  Habár, az idén a zsűri alulmúlta önmagát a válogató alatti ripacskodással.  Lehet, hogy ez kell a népnek,  meg a tehetségtelen szereplők alázása?   A székes feladatoknál már legalább megkomolyodtak, de akkor sem értem, hogy Csobot Adél mi a szart keres ott.  Ordít róla, hogy fingítása sincs, mit is kellene  csinálni.  A jókat hazaküldi, a rosszakat megtartja, ahogy Puskás Peti csinálta régebben.  De ő legalább mostanra  bekeményített, és tényleg nagyon jó csapatott válogatott össze. Mellesleg többet sírt, mint Gáspár Laci a tíz évad alatt összesen.  

Évek óta agyalok rajta, hogy lemondom a kábeltévét, aztán mégis marad.  Most például az X faktor miatt.  Bár nem tudom, érdemes -e?

 

Címkék: filmek x faktor
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkabarka.blog.hu/api/trackback/id/tr6516753072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása